Een bedrijfsfeest voor medewerkers

In de afgelopen jaren heb ik bij verschillende bedrijven gewerkt. Hierdoor heb ik ervaren hoe het er in al die bedrijven aan toe gaat en het is mij opgevallen dat de sfeer tussen de bedrijven erg verschilt. Waar het bij mijn ene werkgever vooral ging om de cijfers, staat bij mijn huidige werkgever vooral presteren met elkaar en een goede sfeer centraal. Een voorbeeld hiervan is het half jaarlijkse bedrijfsfeest welke bij ons hoog in het vaandel staat. Mijn werkgever vindt het belangrijk om zijn waardering aan zijn werknemers te tonen en dit doet hij andere door het organiseren van een bedrijfsfeest. Er zijn veel verschillende soorten bedrijfsfeesten mogelijk en ik begrijp dat het daarom niet even makkelijk is om dit tot een succes te maken. Ik wil je in dit blog in ieder geval laten weten hoe onze bedrijfsfeesten in elkaar zitten zodat je dit misschien als inspiratie kunt gebruiken voor in jouw eigen bedrijf. Lees gauw verder en laat je inspireren!

Een chique of casual bedrijfsfeest 

Of je nu gaat voor een chique bedrijfsfeest of een feest in de casual sfeer, alles is mogelijk. Zelf hou ik er altijd wel van als er wat meer moeite dan gemiddeld wordt gedaan voor een feest en daarom spreekt een beetje chique en netjes mij altijd wel aan. Vaak kun je bij een partij die je hiervoor inhuurt al je wensen duidelijk aangeven. Zo'n bedrijf heeft ervaring met het organiseren van bedrijfsfeesten en weet dus precies wat jij nodig hebt. Denk hierbij aan aankleding, een rode loper, een bar, drank, muziek en lichten. Maar ook hapjes, een band of zelfs danseressen behoren tot de mogelijkheden. Wat ik heb ervaren is dat mijn collega's het altijd ontzettend waarderen als de werkgever zijn best doet op een mooi feest. Dit kun je natuurlijk ideaal combineren met het presenteren van de jaarcijfers, tijdens de kerstmaand of juist in het voorjaar. Eigenlijk is er altijd wel een goede reden te verzinnen voor een bedrijfsfeest! Als laatste tip zou ik in ieder geval willen meegeven om een bedrijf in te huren dit voor je te regelen. Zo hoeven jij en je collega's niet zelf alles op te zetten en de avond draaiende te houden, maar kan hier personeel voor worden ingehuurd. Zo heeft iedereen de tijd om gezellig met elkaar te zijn, te kletsen en te borrelen. Dit is toch ideaal? Natuurlijk kun je van tevoren wel alvast met je collega's bij elkaar komen om ieders wensen in kaart te brengen. Zo kun je heel gericht en met een duidelijk idee van het bedrijfsfeest terecht bij het bedrijf dat je hiervoor inhuurt! Succes met de voorbereiding!

Geef als eerste een reactie

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*